Musik är gott för själen!

Efter glöggprovningen på Scandic Klara gick vi några meter åt vänster till nästa Scandic! Haymarket. Ett fantastiskt fint hotell i gamla PUB huset på Hötorget. Möttes av en fint pyntad entré och ett pepparkakshus modell större i form av Haymarket!

haymarkethaymarket3haymarket4

Vi var där för att lyssna på Rennie Mirro och Jan Radesjös band. De har kört några onsdagar nu under hösten och kör några till i december. Kvällens gäster var Tone Norum och Danny Saucedo. Det var så bra! Även om Rennie var dyngförkyld så gav han järnet! Höjdpunkten var när Danny sjöng The Christmas Song av Nat King Cole. Underbart! 

 

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *