Satt och tittade lite på Jotex. Hittade några favoriter!

Detta hjärta är så fint! Finns även i vitt/genomskinligt. Skulle passa i min fönsterdekoration jag brukar ha i vardagsrummet.

Underbar! Inte min normala stil men till jul vore den perfekt.
Satt och tittade lite på Jotex. Hittade några favoriter!

Detta hjärta är så fint! Finns även i vitt/genomskinligt. Skulle passa i min fönsterdekoration jag brukar ha i vardagsrummet.

Underbar! Inte min normala stil men till jul vore den perfekt.