Mobilskal För flera veckor sen köpte jag ett mobilskal på eBay. För 7 kronor. Idag kom det! Sött tycker jag! Nu är mobilen julpimpad!
Så gulligt! Jag har aldrig lärt mig E-bay. Kör på tradera jag!