Får skylla på att jag varit sjuk en vecka nu och inte ser någon direkt ljusning på bihålor och snuva. Men ändå. Hur kunde jag glömma köpa fiskbullar? Fiskbullar, potatis och grönsaker tillhör julbaket! Låter kanske udda men så har det varit så länge jag minns. Pappa försvann hemifrån när mamma och jag julbakade när jag var liten. Och då passade vi på. Fiskbullar! Pappa hatar fiskbullar men mamma och jag älskar det! Så en gång per år åt vi det och den traditionen har vi haft kvar! Imorgon kommer mamma hit och bakar pepparkakor. Och precis slog det mig, jag har glömt köpa fiskbullar. Illa. Vi får gå iväg imorgon och handla. För fiskbullar ska det bli! Så det så!

HAHA! Vilken skön tradition!
Är inte såå förtjust i fiskbullar. Men vi har alla våra knasig traditioner.
Nog många som inte gillar det! 🙂 När jag julbakat med vänner så har de ”ställt upp” och ätit eller tagit med egen mat (för här serveras bara fiskbullar den dagen!!!!).
Du är ju roligt!