Fika med julfeeling

Lotus BiscoffHar ni provat Lotus Biscoff? En enkel kaka som är supergod med en kopp kaffe eller te. Jag tycker smaken påminner om pepparkaka och lite julfeeling så här i början av februari är inte fel! 😉

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *