Sitter på flygplatsen och väntar på flighten hem. Vi tog en lugn morgon på hotellet innan vi gav oss ut på stan.

Sen åkte vi i regnet till Legoland där i spenderade några timmar. Moa hade väldigt kul och jag hade huvudvärk efter ett tag! ?
Sen åkte vi till en till julmarknad där de hade skridskobana och pariserhjul. Jag är väldigt höjdrädd med vågade mig upp i det gigantiska hjulet ändå.









Sen middag innan vi tog bussen ut hit till Tegel. Nu är jag trött och vill bara hem! Till snön har jag fått rapport om!






