Dag 3 Berlin

Sitter på flygplatsen och väntar på flighten hem. Vi tog en lugn morgon på hotellet innan vi gav oss ut på stan. 


Sen åkte vi i regnet till Legoland där i spenderade några timmar. Moa hade väldigt kul och jag hade huvudvärk efter ett tag! ?

 

Sen åkte vi till en till julmarknad där de hade skridskobana och pariserhjul. Jag är väldigt höjdrädd med vågade mig upp i det gigantiska hjulet ändå.


Sen middag innan vi tog bussen ut hit till Tegel. Nu är jag trött och vill bara hem! Till snön har jag fått rapport om! 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *