Hur ska man hinna?

Alltså det här med kort advent som vi har i år. INTE OK! Borde förbjudas! ? Hur har jag ingen aning om! Känns som jag inte kommer hinna med alls som jag vill. En adventshelg mindre kortar ju avsevärt ner antalet julmarknader jag kan tänkas hinna gå på. Skulle vilja besöka: Skansen, Sigtuna, Täby, Zetas och Stortorget i Gamla Stan. Zetas och Skansen har den goda smaken att börja redan helgen innan första advent. Kommer troligen hoppa över Sigtuna och Zetas. Skansen funderar jag på att klämma in när vi ändå ska på Cirkus.

Vi får se. Liseberg blir det i alla fall, inte fy skam det! ?

6 thoughts on “Hur ska man hinna?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *