Superfint när jag tittade ut genom fönstret i morse! Insåg dock när jag tittade på termometern att det skulle inte bli långvarigt. 0:an. En timme senare när vi gick till bilen regnade det lätt.
När jag lämnat Moa på förskolan och kom till busshållplatsen så var det slask. Trist. 