
Bild lånad från smhi.se
Idag infaller vintersolståndet så nu vänder det mot ljusare tider. Jag älskar att bo i Sverige just för att vi har fyra årstider. Jag älskar alla fyra. Tyckte mindre om våren under flera år för jag var så allergisk mot gräspollen och det var inte kul 🙁 Men senaste åren är min allergi mycket bättre så nu älskar jag alla årstiderna. Våren med sin vackra, späda, ljusa natur. Sommaren med grönska, bad, ledighet, grillning. Hösten då vi får mysa inne med ljus och vara ute i hög klar luft. Vintern med snö, kyla och mörker då vi får tid till återhämtning.