Jag har ju skrivit om denna underbara adventskalender tidigare och nu tänkte jag tävla ut ett exemplar! Gäller alltså Teadventskalendern!

Tävlingen går till så här. Skriv en kommentar här eller på min Instagram (där tävlingen också kommer läggas ut) Jennysjul om när du bäst njuter av en kopp rykande varmt te! Tävlingen pågår till den 24 november kl 24.00. Tagga gärna någon på Instagram eller blogga om tävlingen. Lycka till!

Jag dricker helst mitt te i en jul-mumimugg hemma i soffan framför någon bra julfilm.
Den bästa koppen är på morgonen, kan man få en mysigare start på dagen än frukost på sängen med en stor kopp te?
Arkeologisk utgrävning i Jordanien, otroligt hett, te-killen kommer runt till arbetslagen och serverar sött, hett te i gropen. Beduinernas visdom: drick varmt när det är hett ute!
inget kan få mig att stressa ner som att krypa upp i soffan under en filt och njuta av en god kopp te ???
Den bästa koppen te är efter en kall vinterpromenad när man tagit på sig raggsockorna och krypit upp i fåtöljen med en tidning eller bok ?
Dricker ganska sällan te men när jag gör det, desto större njutning. Bäst är det med en vän och med samtal om livet. Då behövs stor kopp och flera påfyllningar!