Tomteverkstad

Idag har vi slagit in några fler julklappar. Jag slår in och Moa väljer papper, snöre, etikett och detaljer. Så ni som får julklappar av oss, räkna inte med supermatchat! ? Kanske hälften av de inköpta klapparna är nu inslagna. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *