Ingen som missat att det är första advent gissar jag! Vi var som sagt på julmarknad på förmiddagen, åt lunch hos mormor och morfar, sov en stund på soffan, dekorerade peppisar och bjöd mormor och morfar på adventsfika. Allt med det snöat på tvären utanför! En bra dag!



Pepparkakorna är verkligen inte snygga! ? Så är livet med en 3,5 åring!