Efter två nätter med hostande Moa och jag själv som har varit förkyld till och från i 1,5 vecka så kände jag att det fick bli en dag hemma. Vi har tittat på Selmas saga (åh vad jag älskar årets kalender!!!), ätit pepparkakor, gjort julklappar, slagit in julklappar, bytt ut hyacinter som blommat över osv. På eftermiddagen gick vi ut en stund. Till lekparken och sen ner till macken där de står och säljer julgranar. Efter mycket velande blev det en kungsgran i år också! Ja man förlorar granlukten men slipper en hel del barr. Inte alla men många. Ska försöka få in den imorgon.



Nu är det en av mina måste-julfilmer som gäller! Min dröm är att en dag ha ett hus med lika mycket julbelysning som fan Griswold tillslut har! ?
