Min omöjliga önskelista om vi undantar fred, mat åt alla, botemedel för alla sjukdomar, ingen rasism och andra självklarheter.
- Flera säsonger av Svensson Svensson. Alltså att det ska spelas in fler.
- Ett rum till där jag kan ha ett löpband så jag kan träna när Moa sover.
- Förmågan att äta och dricka vad jag vill men innan det kommer ner i magsäcken förvandlas det till den bästa maten för kroppen.
- Städhjälp en gång per månad.
- En snygg, fin häck på baksidan av huset.
- Plats för en fullsize frys.
- En egen redan betald parkeringsplats nära förskolan.
- Ekonomi så jag kan jobba 75% och få mer tid med Moa.
- En dag per månad när jag fick vara på spa och njuta av massage, fotvård, ansiktsbehandling och andra behandlingar!
Tvivlar på att jag får något av detta! Men drömma går ju! ?