Kommer ni ihåg Estrellas julhjärtan som fanns förra året? Så goda! Och svåra att få tag på. Lyckades ett par gånger i alla fall, mums!
Chipsen med julostsmak har funnits tre år nu. Helt okej, tror jag gav de 3 av 5 i betyg. Men så är ostsmak på chips inte riktigt min grej heller. I år, istället för julhjärtan, kommer det tomteluvor! Med smak av ost, tomat, lök & gräddfil. Måste testas! Kommer i butik från vecka 44.
Mums! Dessa måste testas 🙂